Regulamin zakupów

  REGULAMIN INTERNETOWEGO SKLEPU Z DYWANAMI - DywanoweInspiracje.pl


§1 Informacje ogólne

  1. Sklep internetowy DywanoweInspiracje.pl (zwany dalej Sklepem) prowadzi sprzedaż detaliczną dywanów i chodników za pośrednictwem Internetu.
  2. Sklep internetowy DywanoweInspiracje.pl mieści się pod adresem internetowym www.DywanoweInspiracje.pl.
  3. Zakup dywanów i chodników ze sklepu DywanoweInspiracje.pl odbywa się wyłącznie poprzez stronę internetową www.DywanoweInspiracje.pl.
  4. Złożenie zamówienia w sklepie jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków określonych w niniejszym regulaminie.
  5. Właścicielem sklepu DywanoweInspiracje.pl, zwanego dalej Sklepem, jest firma Export-Import Art. Przemysłowe mieszcząca się Zabrzu przy ul. Sobieskiego 5B, posiadająca numer NIP: 6480104701 i prowadząca działalność na podstawie wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej nr 619/91 wydanym przez Prezydent Miasta Zabrze.
  6. Wszystkie zawiadomienia, prośby, żądania oraz inne formy korespondencji wymagane lub dozwolone w ramach niniejszego regulaminu muszą być sporządzone na piśmie pod rygorem nieważności.

§2 Zamówienia

  1. Sklep internetowy realizuje wyłącznie zamówienia z prawidłowo wypełnionego formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu.
  2. Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane drogą e-mailową w ciągu 24 godzin.
  3. Brak potwierdzenia zamówienia oznacza, że zamówienie nie będzie realizowane.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego potwierdzenia przyjęcia zamówienia lub odrzucenia, a także nierealizowania zamówienia wzbudzającego wątpliwość.
  5. Po potwierdzeniu zamówienia Sklep jako sprzedawca, będzie informował drogą e-mailową klienta o statusie zamówienia.
  6. Dostawa produktów odbywa się poprzez:
    • firmę kurierską
    • odbiór własny pod adresem firmy (patrz par.1, pkt. 5).
  7. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 - 3 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską (około 1-2 dni robocze).
  8. W przypadku płatności przelewem lub poprzez serwis eCard, za czas rozpoczęcia realizacji zamówienia uważa się datę wpływu wpłaty na konto Sklepu, gdy należna kwota wpłynęła do godziny 12.00, po godzinie 12.00 czas realizacji zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego. 
  9. W wyjątkowych okolicznościach Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia do 30 dni, po uprzednim uzgodnieniu z klientem.
  10. Podane ceny produktów zawierają podatek VAT (są cenami brutto), a obowiązującą walutę rozliczeniową stanowi polski złoty (PLN).
  11. Do ceny produktu należy doliczyć koszt przesyłki, który jest naliczany automatycznie w koszyku sklepu według wybranej opcji (standardowa przesyłka przedpłacona lub pobraniowa).
  12. Sklep zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny kosztów przesyłki, dla przesyłek przekraczających gabarytowo lub wagowo wymiary przesyłki standardowej wg norm i ograniczeń firmy kurierskiej UPS ("duża paczka").
  13. Promocja na darmową wysyłkę nie obowiązuje dla wysyłki dywanów i chodników firmą kurierską w "dużej paczce".
  14. Do zakupionego towaru wystawiana jest Faktura VAT.
  15. Dostępne formy płatności dla klienta to:
    • przelew
    • za pośrednictwem serwisu eCard
    • gotówką przy odbiorze
  16. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen dotyczących produktów oraz kosztów przesyłki bez podania przyczyny oraz bez uprzedzenia.
  17. W/w zmiana cen nie będzie dotyczyła zamówień będących w trakcie lub przyjętych do realizacji.


§3 Prawo odstąpienia - zwrotu dywanów

  1. Klient ma możliwość zwrotu towaru (za wyjątkiem produktów patrz pkt.7) w ciągu 10 dni od dnia jego wydania bez podania przyczyny, pod warunkiem, iż nie ma na nim żadnych śladów używalności ani uszkodzeń.
  2. Jeśli otrzymana przesyłka została rozpakowana przez klienta, jest on zobowiązany do zapakowania na własny koszt produktu, w taki sam sposób ( np. dywan przesłany w rulonie nie może być złożony „w kostkę” bądź zagnieciony ) w celu jego odesłania, przy jednoczesnym zadbaniu o bezpieczeństwo przesyłki oraz o wymiary przesyłki, które powinny być jak najbardziej zbliżone do otrzymanej.
  3. Zwracany towar winien być odesłany przez klienta na adres sprzedawcy podany na Fakturze VAT ( patrz par.1 pkt. 5), wraz z wypełnionym formularzem oświadczenia zwrotu towaru oraz dowodem zakupu, czyli Fakturą VAT.
  4. Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta i we własnym zakresie.
  5. Po otrzymaniu towaru sklep zwraca tylko i wyłącznie równowartość ceny towaru w sposób wskazany przez klienta na formularzu oświadczenia zwrotu towaru.
  6. Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji zwracanego towaru nie podlegają zwrotowi .
  7. Chodniki cięte na wymiar wskazany przez klienta oraz dywany przerabiane na życzenie klienta nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

§4 Reklamacje

  1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie mogą zostać zwrócone w ramach reklamacji i podlegają ogólnym przepisom według Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego.
  2. W celu otrzymania protokołu reklamacyjnego należy skontaktować się ze Sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adres reklamacje@dywanoweinspiracje.pl, podać imię i nazwisko zamawiającego, numer kontaktowy, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (nr Faktury VAT), wyszczególnić przedmiot reklamacji (gatunek, rozmiar dywanu), oraz opisać rodzaj uszkodzenia.
  3. Wypełniony protokół reklamacyjny oraz dowód zakupu, czyli Fakturę VAT, należy dołączyć do reklamowanego towaru.
  4. Sklep zajmuje się zamówieniem kuriera w celu odebrania reklamowanego produktu na swój koszt.
  5. Zapakowanie reklamowanej przesyłki przez klienta - patrz par. 3 punkt 2.
  6. W przypadku uznania reklamacji sposób jej załatwienia uzgadniany jest indywidualnie z klientem na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów.
  7. W przypadku bezpodstawnej reklamacji bądź jej nieuznania sklep obciąża klienta kosztami przesyłki związanymi z odebraniem reklamowanego towaru oraz odesłaniem go klientowi.
  8. Odesłanie towaru następuje po wpływie na konto Sklepu podwojonej kwoty przesyłki, reklamowanego towaru (dotyczy par.4 pkt.7).
  9. W przypadku dotyczącym punktu 7 i 8 par. 4, i jednocześnie przy wcześniejszym skorzystaniu przez Klienta podczas zakupów z promocji na darmową wysyłkę, opłata za wysyłkę naliczana jest indywidualnie.
  10. Wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji.
  11. Produkty nie podlegają reklamacji z przyczyn związanych z ryzykiem zakupu przez internet (dot. m.in. różnic w odbiorze odcieni kolorów na zdjęciu, a w rzeczywistości oraz subiektywnego odbioru wyglądu dywanu).
  12. Kolory oraz sposoby obszycia dywanów o tych samych kodach lub należących do tej samej kolekcji mogą się od siebie różnic - nie stanowi to podstawy do reklamacji.
  13. Kolory lub odcienie użytych nici w dywanach należących do tej samej kolekcji ale pochodzących z różnych dostaw mogą się od siebie różnic - nie stanowi to podstawy do reklamacji.
  14. Wzór chodnika ciętego z metra według wymiaru podanego przez klienta zaczyna się w losowo wybranym miejscu, ewentualna asymetrycznośc wzoru nie stanowi podstawy do reklamacji.
  15. Do punktów 10, 11, 12 par.4 można zastosować prawo odstąpienia od umowy - patrz par. 3.
  16. Przy odbiorze przesyłki klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy jej opakowanie nie jest uszkodzone, gdyż w przeciwnym razie sugerowałoby to, możliwość uszkodzenia produktu wewnątrz opakowania. W takim wypadku należy wypełnić w obecności kuriera protokół niezgodności, który jest podstawą do dalszej reklamacji.

§5 Ochrona danych osobowych i polityka prywatności

  1. Sklep internetowy zabezpieczony jest certyfikatem SSL wystawionym przez Equifax Secure CA.
  2. Sklep dokłada wszelkich starań, by zadbać o bezpieczeństwo przechowywanych danych.
  3. Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. Ustaw z 2002 nr 101, poz. 926 z późn. zm.) przez Sklep, w celach:
    • handlowych,
    • marketingowych.
    Jednocześnie Sklep oświadcza, że nie przekaże tych danych firmom zewnętrznym oraz osobom trzecim.
  4. W każdej chwili Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, do poprawy lub ich usunięcia z bazy danych Sklepu. Zgodnie z par.1 pkt.6 wymaga to informacji w formie pisemnej.
  5. Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies, dotyczących informacji na temat sesji, ostatnio oglądanych produktów, oddania głosu w ankiecie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl