Koszt dostawy

Koszty dostawy

  • Przesyłka kurierem (dla zamówień przedpłaconych na konto) – 15 zł
  • Przesyłka kurierem (dla zamówień opłacanych za pobraniem) – 20 zł
  • Odbiór osobisty w Hurtowni Dywanów AJP w Zabrzu – 0 zł
  • Dostawa na terenie miasta Zabrze - 10 zł

Zamówienia powyżej 599 zł - dostawa bezpłatna!

Czas dostawy od momentu otrzymania statusu "zamówienie wysłane":

a)Zamówienia dostarczamy na ternie Polski, za pośrednictwem firm kurierskich:

standardowe przesyłki: kurier DPD – czas dostarczenia 24-48 godzin
przesyłki o dużym gabarycie: dostawa ustalana indywidualnie

 

Ograniczenia w dostawie przesyłek

W przypadku doręczenia paczki o wadze wyższej niż 30 kg lub o dużym gabarycie, kurier może poprosić o pomoc w jej wniesieniu.

Dużym gabarytem są określane przesyłki, których suma długości oraz obwodu przekracza 330 cm i jest mniejsza lub równa 419 cm.

Paczkami o dużym gabarycie są belki chodników i dywany o długości powyżej 2,00 m.
Dywany do rozmiaru 2,40x3,30 m wysyłamy w rulonie.
Dywany o długości powyżej 2,40 m są wysyłane w rulonie lub odpowiednio składane na czas transportu.

Przesyłki o dużym gabarycie posiadają wyższe koszty ewentualnego zwrotu – więcej informacji na ten temat w zakładce ZWROTY.

Niektóre przesyłki, o wadze powyżej 30 kg, wysyłamy systemem paletowym – o czym informujemy klienta przed wysyłką.
Paleta jest dostarczana w systemie burta-burta , czyli z rozładunkiem na grunt lub rampę (bez rozpakowywania i wnoszenia do lokalu).

W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku wyrażenia chęci zakupów przez Klienta większej ilości danego produktu niż oferowana w sklepie, możemy indywidualnie wycenić koszt dostawy. Wycena nastąpi tylko w porozumieniu z Klientem, przed złożeniem zamówienia.

Ważne!
Kurier dostarcza przesyłki w godzinach 9.00-18.00. Jeżeli nie możesz odebrać przesyłki w tych godzinach, radzimy podać inny adres dostawy np. do miejsca pracy. Kurier nie uprzedza przez przyjazdem, nie ma możliwości umówienia się na konkretną godzinę odbioru. Kurier podejmie dwie próby doręczenia. 

Jeżeli podczas odbioru przesyłki zostanie zauważone uszkodzone opakowanie, które może mieć wpływ na stan stan zawartości, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera! Taki protokół ułatwi nam reklamację z tytułu uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl